غني ترين وبلاگ كسب درآمد از اينترنت

غني ترين وبلاگ كسب درآمد از اينترنت

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 75491
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


معرفی OnBux دومین سایت درآمدزای کلیکی


امروز مي خواهم سايت كليكي خوب OnBux را به شما معرفي كنم كه مي توانيد از آن به عنوان يك سايت سرمايه گذاري خوب استفاده كنيد.با كمي ريسك پذيري و كمي صبر و حوصله و پشتكار مي توانيد به درآمد خوبي برسيد. البته به شرطی که شانس با ما يار باشد و اين سايت هم مثل neobux كارش را به خوبي ادامه دهد و اسكم نشود.

سایت OnBux در تاریخ 2010/6/9 ایجاد شده و با 4 بانک معتبر بین المللی LibertReserve,Alertpay,Paypal و Neteller طرف قرارداد می باشد و در شرایط عادی پرداخت آن فوری و آنی می باشد و حداقل پرداختش 2$ است.

در ابتدا ثبت نام كنيد. براي ثبت نام بر روي لينك و يا بنر زير كليك كنيد و ثبت نامتان را تكميل كنيد.

لينك ثبت نام 

 

جزئيات آپگرید:
======================
standard
تعداد كليك.........................4+
ارزش هر كليك....................0.01$
ارزش كليك رفرال.................0.005$
ماكزيمم دايركت رفرال...........80
ماكزيمم رنت رفرال...............500
======================
Golden
تعداد كليك.........................8+
ارزش هر كليك....................0.02$
ارزش كليك رفرال.................0.01$
ماكزيمم دايركت رفرال...........250
ماكزيمم رنت رفرال...............2000
هزينه آپگريد 1 ساله............80.00$
======================
Ultimate
تعداد كليك.........................8+
ارزش هر كليك....................0.01$
ارزش كليك رفرال.................0.01$
ماكزيمم دايركت رفرال...........500
ماكزيمم رنت رفرال...............4000
هزينه آپگريد 1 ساله............800.00$
======================

حداقل پرداخت: 2$ +60 كليك براي بار اول
پرداخت با:لايبرتي رزرو - آلرت پي - پي پال
نوع پرداخت:فوري و
instant

======================

سايت Onbux نسبت به Neobux دو عامل برتري دارد اول اينكه onbux با بانك لايبرتي رزرو هم پرداخت دارد كه اين عامل كار را براي كاربران ايراني راحت ميكند و لازم نيست با آلرت پي و يا پي پال كار كنند و ديگه اينكه ميانگين كليكهاي رفرالهاي اجاره اي در اين سايت بهتر از نئوباكس است.

ديگر امتيازات:
1.داشتن فروم يا انجمن
2.پرداخت آني
3.پذيرفتن همه كشورها
4.داشتن SSL secure

شما دراین سایت میتوانید بصورت عادی فعالیت کنید و پولی بابت آپگرید ندهید اما این روش کمی زمانبر است اگر میخواهید به روش معمولی کلیک کنید سعی کنید با روشهای مختلف زیرمجموعه مستقیم بگیرید تا سرعت شما برای پیشرفت سریعتر شود چون هر زیرمجموعه مستقیم میتواند با 10 تا زیرمجموعه اجاره ای برابری کند.اگر هم میخواهید آپگرید کنید باید بدونید که این کار کمی ریسک دارد اما سرعت شما برای کسب درآمد بهتر بیشتر میشود.تصمیم با خود شماست.

روش پيشنهادي:
براي كسب درآمد خوب باید کمی ریسک کنید و بعد از ثبت نام وارد اكانت خود شويد و با 80$ ليبرتي آپگريد كنيد و بعد هم با 20$ ليبرتي 100 تا زيرمجموعه به مدت 30 روز اجاره كنيد.يادتون باشد كه برعكس عمل نكنيد كه 5$ ضرر ميكنيد چون هزينه اجاره 100 رفرال در حالت گلدن 20$ و در حالت استاندارد 25$ مي باشد.

ميانگين كل كليكهاي رفرالهاي اجاره اي در onbux تقريبا بين 2 تا 2.5 كليك مي باشد.ما كمترين ميزان ميانگين كليك هر رفرال را 2 كليك در نظر مي گيريم كه با 100 زيرمجموعه در هر روز 2$ گيرتون مياد كه بعد از 6 روز كل موجودي شما 12$ ميشود كه با 10$ آن بايد 50 زيرمجموعه اجاره كنيد و 2$ باقيمانده را دست نزنيد.

از روز هفتم شما 150 تا زيرمجموعه داريد كه روزانه 3$ گيرتون مياد بعد از 6 روز موجودي شما 20$ ميشود كه بايد با آن 100 رفرال ديگر اجاره كنيد تا مجموع رفرالهاي شما به 250 نفر برسد.

از روز سيزدهم شما با 250 زيرمجموعه روزانه 5$ كاسب هستيد كه بعد از 6 روز كل موجودي شما 30 دلار ميشود كه باز هم بايد با 20$ آن 100 زيرمجموعه اجاره كنيد و مي توانيد 10$ باقيمانده را برداشت كنيد كه اين ميتواند اولين برداشت شما باشد.

شما بايد اين رويه را همچنان ادامه دهيد و هر 6 روز 100 زيرمجموعه اجاره كنيد و بعد از يك ماه كه وقت زيرمجموعه هاي قبليتون تمام ميشود آنهایی را که فعال هستند تمديد كنيد تا آمار زيرمجموعه هاي شما به 2000 نفر برسد.

ناگفته نماند رفرالهايي كه 4-5 روز متوالي كليك نمي كنند را Recycle كنيد تا رفرال جديد جايگزين شود كه بابت هر جايگزيني مبلغ کمی از حسابتون كم ميشود.

توجه:در اين حساب و كتابها من رفرالهاي مستقيم شما را در نظر نگرفتم همانطور كه ميدانيد شما در حالت گلدن مي توانيد 250 رفرال مستقيم داشته باشيد كه اگر همه آنها فعال باشند و 4 كليك در روز انجام دهند شما در روز 10$ فقط از طريق رفرالهاي مستقيم گيرتون مي آید.

اگر به اين روشي كه توضيح دادم عمل كنيد با 100$ سرمايه گذاري نمونه درآمد ماه اول شما اينچنين خواهد بود البته اگر اتفاق خاصي نيفتد و سايت اسكم نشود كه اميدوارم به اين زوديها اين اتفاق نيفتد.تا الان هم که خوب ادامه داده است.

درآمد 6 روز اول با 100 رفرال تقريبا روزي 1.10$            ضربدر 6 روز =  6.60$

درآمد 6 روز دوم با 150 رفرال تقريبا روزي 1.78$           ضربدر 6 روز =  10.68$

درآمد 6 روز سوم با 250 رفرال تقريبا روزي 3.10$         ضربدر 6 روز =  18.60$

درآمد 6 روز چهارم با 350 رفرال تقريبا روزی 4.40$        ضربدر 6 روز =  26.40$

درآمد 6 روز آخر ماه با 450 رفرال تقريبا هر روز 5.77$     ضربدر 6 روز =  34.62$

در اينجا درآمد خالص محاسبه شده است البته بدون هزینه رسایکل.

 

لينك ثبت نام

 

اصلاحیه مطلب:قابل توجه دوستان عزیز که من این مطلب را قبلا در بعضی از فرومها نوشته بودم که بعد از ایجاد وبلاگم آن را در اینجا کپی کردم و ممکن است بعضی از قسمتهای جزئی آن به مرور زمان تغییر کرده باشد.اما استخوان بندی کلی آن فرقی نکرده است.تغییرات مهم را به مرور زمان به ادامه مطلب اضافه میکنم.

 

 


get quotes

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Reza تاريخ: شنبه 19 / 11 / 1389برچسب:onbux,com,best ptc,ptc,pts,paid to click,سایتهای کلیکی,سایتهایptc,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,درآمد در منزل,بهترین سایتها,سایت آنباکس, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

*با سلام به وبلاگ رويال ماني خوش امدید*اين وبلاگ در نظر دارد تا راههاي كسب درآمد از اينترنت را به شما دوستان آموزش داده و معرفي نمايد اميدوارم با گذشت زمان وبلاگ كاملي براي كسب درآمد از اينترنت باشد و همچنين اميدوارم با نظرات سازنده خود مرا در اين راه ياري فرماييد.اگر ميخواهيد از جديدترين مطالب وبلاگ مطلع شويد در خبرنامه عضو شويد.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to royalmoney.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com